දැදිගම ප්‍රථමික විද්‍යාලයේ ශිෂ්‍යත්ව හපනුන්ට උපහාර පිදේ

2025 අප්‍රේල් මස 20 ප.ව. 03:33 - {{hitsCtrl.values.hits}}  

දැදිගම ප්‍රාථමික විද්‍යාලයේ 2017 ශිෂ්‍යත් විභාය සමත් සිසු සිසුවියන් ට උපාහාර පිදීමේ උළෙලක් පසුගියදා විද්‍යාලයේ දී පැවැත්විණ. ජ්‍යෙෂ්ඨ අධ්‍යාපනඥ කලාභුෂණ ආචාර්ය බන්දුල පී දයාරත්න මහතාගේ ප්‍රධානත්වයෙන්, මාධ්‍ය අධ්‍යාපන උපදේශක ඉන්දික සෙනෙවිත්න මහතාගේ, සහකාර අධ්‍යාපන අධ්‍යක්ෂ (සෞන්දර්ය) චන්දමාලි ධර්මසේන මත්මියගේ සහභාගීත්වයෙන් සහ තවත් ප්‍රභූන් රැසකගේ සහභාගීත්වයෙන් පැවැත්විණ. විශ්‍රාමලත් විදුහල්පතිඩී.ආර්. බණ්ඩාර මහතා, මහජන බැංකුවේ කෑගල්ල කලාපීය සහකාර ප්‍රාදේශිය කලමණාකාර ජානකි නවරත්න මහත්මිය, ප්‍රවීන ශිෂ්‍යත්ව දේශක නිශාන්ත පුන්තු මහතා, කෑගල්ල අධ්‍යාපන කොට්ඨාසයේ විදුහල්පතිවරුන් ඇතුළු ප්‍රභූන් ද දෙමවුපිය පිරිසක්ද මේ අවස්ථාවට සහභාගී වූහ.

විද්‍යාලයේ විදුහල්පති වසන්ත කුමාර මහතාගේ අධීක්ෂණය හා මග පෙන්වීම මත නියෝජ්‍ය විදුහල්පතිවරු වන ඕ.කේ. පොඩිනිලමේ මහතා  සහ අශෝකා ජයතිස්ස මහත්මිගේ අධික්ෂණයෙන් අචාර්ය මණ්ඩලය පාසල් සංවර්ධන සමිතියේ සහයෝගයෙන් උපහාර උළෙළ සංවිධානය කර තිබිණ. 
සසංක ජයසේකර, කවිරු සස්මිත එදිරිසිංහ, චාතුර්යා වික්‍රමසිංහ, දේශාන් වීරසිංහ, උපසාරි ජයලත්, යසිත හේෂාන්, දිල්හාන් වික්‍රමසිංහ, සත්සරණි සෙනෙවිරත්න, ඉදූෂා විජේසූරිය, ප්‍රබෝධ්‍යා කුමාරි, අමාෂා ශාරින්දි, හර්ෂ කුමාර, තමාදි තිලකරත්න, නෙත්මිර ගීගනගේ, ආකාශ් විතාරණ, නේශක්‍යා බණ්ඩාර, මල්ෂාන් හෙට්ටිආරච්චි, ෂවොනි පල්ලෙවෙල, සේමින්දි සේනාරත්න, පී.ඩී.කුමාරගේ, නිම්සර කිරිඇල්ල, දිල්ෂානි බණ්ඩාර සහ රංදීපනී බණ්ඩාර යන ශීෂ්‍යත්වය සමත් සිසු සිසුවියෝ උපාහාර ලැබූහ.
සටහන හා ඡායාරූප- රුෂිරු තරංග

දින පොත
  • තෙත් බිම්දින තරගාවලිය - 2025 අයදුම් කරන්න වැඩි විස්තර සඳහා විජය ළමා පුවත්පත කියවන්න වනජීවී හා වනසම්පත් සංරක්ෂණ අමාත්‍යාංශය වනජීවී සංරක්ෂණ දෙපාර්තමේන්තුව 2025 පෙබරවාරි 2 ලෝක තෙත් බිම් දිනය සැමරීම නිමිත්තෙන් අධ්‍යාපන අමාත්‍යාංශයේ  සහභාගීත්වය සහිතව වනජීවී සංරක්ෂණ දෙපාර්තමේන්තුව හා මධ්‍යම පරිසර අධිකාරිය ඒකාබද්ධව විජය පුවත්පත් සමාගමෙහි මාධ්‍ය අනුග්‍රාහකත්වයෙන් දීප ව්‍යාප්තව පවත්වනු ලබන තෙත් බිම්දින තරගාවලිය - 2025   ලෝකයේ ජෛව විද්‍යාත්මක හාපරිසර විද්‍යාත්මක මෙන් ම ආර්ථික වශයෙන් ද ඉතා වැදගත් ලෙස සැලකෙන තෙත්බිම් පරිසරය ආරක්ෂා කර ගැනීමෙහි ලා ශ්‍රී ලංකාවද පාර්ශ්ව කරුවෙකු වේ Read more...
  • diary Read more...